dilluns, 18 de febrer del 2013

Les caques dels gossos

Ser mare et descobreix un munt de sentiments, un nou món que has d'anar explorant poc a poc. Per a les exploracions utilitzo el cotxet, instrument còmode per a mi i el meu fill (no sé si també ho és per a la resta de vianants), que em permet moure'm amb rapidesa pel barri, per la ciutat...

Però el cotxet és brut. Sí, sí brut, perquè arrossegues tota la merda (amb perdó) del carrer. Ja se sap que el carrer no és net, i les persones tampoc no ajudem per millorar-lo, ja que tenim la mania de llançar papers, pipes, escopinades a terra... I caques de gossos.

El meu nou esport favorit és anar esquivant-les. Fins ara no n'era conscient de la quantitat que n'hi ha al carrer, i de com d'escampades estan perquè acostumen a estar trepitjades. És fastigós. I cada cop n'estic més farta.

La gran majoria dels amos dels gossos reculles les seves caques, però n'hi ha altres que són uns maleducats bruts que deixen que els seus animalets vagin escampant les seves misèries. I ja sé que diuen que es posen multes, tot i que encara no he vist cap persona que porti la mascota a cagar davant d'un policia.

Per què passa? No ho sabré mai. Per què són tan incívics? Ahhh!! Què podem fer per evitar-ho? No ho sé.
El que tinc clar és que no vull entrar més caques a dins de casa meva enganxades a les rodes del cotxet!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada