dimarts, 5 de març del 2013

Estafa

Ahir em va arribar el nou carnet de conduir. Ja fa deu anys que vaig aprovar (visca), així que ara ja tocava la seva renovació.

Tots els que tenim algun tipus de permís de conduir sabem que, per tal de renovar-lo, hem de passar una revisió mèdica. I vet aquí quina gran estafa. Al centre mèdic autoritzat per fer-ne (no val qualsevol lloc ni tampoc el metge de la Seguretat Social) em demanaven 88€, 65 per la revisió mèdica i 23 per les taxes de la DGT (realment en són 22,60€). I bé, com que acabava de ser mare I no estava jo per anar a voltar, vaig acceptar el tracte.

Per 65€, vaig pensar ingènua de mi, em faran una bona revisió. Passo a detallar-vos com va anar l'assumpte:
En una primera sala em van fer una foto, van comprovar les meves dades i vaig fer la prova de la coordinació.
En una segona sala, una noia amb bata blanca que deia ser metge va procedir a la revisió, la qual es va basar en totaclasse de preguntes: medicació, problemes de salut, problemes mentals... I atenció, em va preguntar si sabia la meva pressió (després de nou mesos d'embaràs, sí, la sabia) I el meu pes I alçada.
En una última sala van comprovar si hi veia o no.
I apa, 88€ I al carrer, amb la promesa que aviat m'arribarà el carnet nou a casa.

Completament estafada vaig tornar a casa, 88€ més pobra, pensant qui és que es lucra amb aquest tipus de revisions. Tota la informació que em van demanar la té el meu metge de capçalera. I el més greu, en aquesta suposada revisió que em van fer jo hagués pogut mentir. Així que penso que realment no interessa saber quin és el nostre estat físic o mental, el que volen és fer caixa. Com sempre a costa del poble.

Quina merda de país!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada